18 سپتامبر 2019
982 بازدید
نظر %

تلفن کننده سیمکارتی

امروزه بیش از گذشته در بسیاری از پروژه های سیستم های حفاظتی اماکن نیاز به تلفن کننده با سیمکارت احساس میشود،با توجه به محدودیت در سیمکشی تلفن به دزدگیر و همچنین احتمال قطع کردن تلفن توسط سارقان قبل از ورود به خانه ،تلفن کننده سیمکارتی میتواند بسیار مورد اهمیت باشد.

*

مزیت تلفن کننده سیمکارتی فایروال G6

تلفن کننده سیمکارتی فایروال G6 دارای ویژگی های می باشد که انتخاب آن را برای خریداران راحت میکند که از حمله این ویژگی ها میتوان به نصب آسان آن اشاره کرد،این تلفن کننده سیمکارتی دارای دو سرسوکت می باشد که بدون نیاز به دقت در نوع سیم ها فقط با اتصال سوکت به دزدگیر فایروال F6 و از طرف دیگر به تلفن کننده سیمکارتی دستگاه نصب میشود.

*

کنترل از راه دور دزدگیر

تلفن کننده سیمکارتی فایروال G6 میتواند هم با اپلیکیشن اندروید و IOS و هم با تماس تلفنی مستقیم با سیمکارت داخل آن دستگاه مرکزی دزدگیر را فعال و غیر فعال کند.

ویژگی تماس با آن برای کاربرانی که کار کردن با اپلیکیشن را بلد نیستند بسیار مفید خواهد بود چرا که پس از تماس با سیمکارت داخل تلفن کننده سیمکارتی دستگاه شبیه به یک سیستم سخنگوی هوشمند تقاضای رمز خواهد کرد و پس از وارد کردن رمز منو های دستگاه برای شنونده پخش خواهد شد.

*

تلفن کننده سیمکارتی چیست؟

تلفن کننده سیمکارتی یک تلفن کننده است که با استفاده از سیمکارت کار میکند و میتوان آن را به دزدگیر F6 یا F7 فایروال متصل کرد ،پس از اتصال میتوانید اپلیکیشن تلفن کننده سیمکارتی را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید و دزدگیر را از طریق آن فعال و یا غیر فعال نمایید و یا میتوانید دو وسیله برقی را از طریق تلفن کننده فعال و یا غیر فعال نمایید.

در فیلم زیر میتوانید محتویات داخل تلفن کننده سیمکارتی G6 را مشاهده نمایید.

در صورتی که نیاز به سوالی در مورد خرید این دستگاه داشتید میتوانید با همکاران ما در بخش فروش فایروال سنتر تماس حاصل فرمایید.۰۲۱۴۴۰۴۰۹۸۴-۰۲۱۴۴۰۶۰۷۱۹

.

 


نویسنده مطلب admin