15 ژانویه 2023
3,648 بازدید
نظر %
سیمکارتی مدل F9 با یک سنسور حرکتی سیمی   سیمکارت خور مدل F10 یک سنسور بیسیم

دزدگیر سیمی فایروال

 

فایروال سیمکارتی

 

پشتیبانی از سیمکارت وخط شهری F9 

۸ زون سیمی و ۸ زون بیسیم

دو عدد ریموت آنتن دار فابریک

آژیر بیرونی ۲۵ وات فایروال

باطری بک آپ 

 

پشتیبانی از سیمکارت وخط شهری  F9

کنترل ۷ وسیله برقی از راه دور

۴ زون سیمی و ۳ زون بیسیم

دو عدد ریموت آنتن دار فابریک

آژیر بیرونی ۲۵ وات فایروال

باطری بک آپ 

     
خرید   خرید

 
دزدگیر سیمکارت خور مدلF6+G6     

پک دزدگیر ارزان

   
قیمت : توقف تولید    
     

 

دزدگیر اماکن

امروزه با توجه به حساسیت های امنیتی اماکن نیاز به یک سیستم حفاظتی برای منزل و یا محل کار و یا انبار ها یکی از اصلی ترین نیاز های امنتی به حساب می آید از این رو در این مقاله به شرح کامل ویژگی های یکی دزد گیر خوب برای محل های مورد نظر شما می پردازیم ،همچنین یکی از اصلی ترین سوالات پیش آمده در ذهن خریداران این است که چطور بهترین دزدگیر را بخریم ،و اینکه بهترین دزدگیر برای اماکن مورد نظر ما چه ویژگی هایی باید داشته باشد،با خواندن این مقاله پاسخ بسیاری از سوالات خود را خواهید یافت.

 

دزدگیر اماکن به دزدگیر هایی اطلاق میشود که در فضاهای ساختمانی نصب میشوند و سنسور های مرتبط به صورتی سیم کشی یا بیسیم با دستگاه مرکزی در ارتباط خواهند بود و با اتصال دزدگیر به آزیر و تلفن کننده های سیمکارتی و خط شهری در زمان ورود افراد به داخل محیط مورد حفاظت آژیر میکشند

 

در دزدگیراماکن چند نکته مهم وجود دارد که میواند بهترین دزدگیر اماکن را برای شما به ارمغان بیاورد،قبل از خرید یک دزدگیر برای منزل و یا محل کار خود حتما این مقاله را به طور کامل مطالعه نمایید.

 

دزدگیر ها از نظر عملکرد و نحوه اتصال سنسور ها و همچنین نحوه تماس با صاحبان محل های مورد حفاظت به دسته بندی های مختلفی تقسیم می شوند.

از جمله برند های معتبر در دزدگیر اماکن برند های پارادکس ،فایروال و پایرونیکس میباشند که از نظر عملکرد بسیار پایدار و بدون خطا می باشند.

 

دسته بندی دزدگیر ها

  • دزدگیر اماکن سیم کارتی

  • دزدگیر اماکن با تلفن کمده خط ثابت

  • دزدگیر اماکن بدون تلفن کننده

  • دزدگیر اماکن با تلفن کننده همزمان

 

جهت اطلاع از نکات مهم میتوانید مقاله زیر را به طور کامل مطالعه نمایید.

 

دزدگیر بیسم فایروال

منظور از دزدگیر اماکن دزدگیرهایی می باشد که قابلیت نصب داخل ساختمان اعم از مسکونی، تجاری، کارگاه و انبار می باشد.
استفاده از دزدگیر در خانه و یا هر محلی اطمینان بیشتری به شما می دهد و از مال شما در برابر سرقت محافظت می کند
دزدگیر اماکن در مدل های تلفن کننده دار و مدل دزدگیر بدون تلفن کننده ساخته و تولید می شوند،مدل های تلفن کننده دار خود به دو مدل تلفن کننده سیمکارتی و ثابت همزمان و مدل فقط تلفن کننده دار خط ثابت تقسیم می شوند.

دزدگیر f9 فایروال

 

 

 

جعبه گشایی دزدگیر اماکن فایروال مدل F10

 

 

 

دزدگیر خانه مسکونی

برای منازل مسکونی از انواع دزدگیرهای اماکن می توان استفاده کرد تا در برابر حرکت و ضربه سریعا واکنش نشان داده و شما و دیگران را مطلع خواهد کرد.
اجزای دزدگیر منازل مسکونی
برای نصب دزدگیر در داخل خانه نیاز به تجهیزات مختلفی مانند چشمی دزدگیر، بلندگو هورن دزدگیر، پیزو، پنل دزدگیر، ریموت، تلفن کننده، سیم دزدگیر، و سنسورهای مورد نیاز لازم می باشد.

 

نصب دزدگیر

نصب دزدگیر باید به صورت صحیح و توسط کارشناسان متخصص انجام شود تا علاوه بر بالا رفتن ضریب اطمینان از برروز عیب و خطای دزدگیر جلوگیری شود، به یاد داشته باشید در نصب دزدگیر اماکن بهتر است از کلیه تجهیزات مرغوب و با کیفیت استفاده شود و نصاب باید اصول نصب را به طور کامل رعایت نماید تا از ضرر های مالی در اثر نصب اشتباه جلوگیری شود.

 

 

نصب سیستم دزدگیر خانه

 

دزدگیر بیسیم خانه

معمولا در منازل مسکونی برای کاهش سیم کشی و همچنین جلوگیری تخریب دیوار و تمیزی بیشتر نصب از دزدگیرهای بیسیم استفاده می شود در این دزدگیرها تجهیزات اعلام سرقت به صورت وایرلس به یکدیگر متصل می شوند و به صورت یکپارچه عمل می کنند،چشم و سنسور بیسیم معمولا زمانی استفاده می شوند که امکان سیم کشی وجود نداشته باشد ،لازم به ذکر است که تجهیزات بیسیم دزدگیر نیاز به باطری داخلی جهت عملکرد دارند و باید نسبت به میزان باطری تجهیزات وایرلس دقت لازم را در نظر بگیرید.

 

 

دزدگیر سیمی 

در سیستم های دزدگیر سیم دار چشمی،بلندگو، سنسورها توسط سیم دو زوج به یکدیگر متصل و باهم ارتباط برقرار می کنند. دزدگیرهای سیم دار نسبت به دزدگیرهای بیسیم ارزان تر هستند و سیستم های مطمئن تری نیز به شمار می روند  و بهتر است از قبل سیم ها به صورت توکار در ساختمان انجام شود تا زیبایی نمای داخلی منزل نیز حفظ شود.سنسور های سیمی متصل به دزدگیر سیم دار از جمله مگنت سیمی و چشمی سیمی می باشند.

مگنت سیمی فایروال

تلفن کننده دزدگیر

معمولا در کنار پنل دزدگیر یک عدد تلفن کننده در نظر گرفته می شود و شماره تلفن های ضروری داخل حافظه تلفن کننده سیو می شود و در صورت آلارم کشیدن دستگاه دزدگیر به صورت هوشمند با شماره تلفن های موجود تماس برقرار کرده و افراد را مطلع می کند.
بلندگوی دزدگیر اماکن
بلندگوهای دزدگیر به دو دسته سیرن و هورن تقسیم می شوند. در مدل های سیرن باید با خروجی اسپیکر ۱۲ ولت پنل دزدگیر وصل شود و در حالت استفاده از بلندگوی هورن به خروجی اهمی متصل می شود.

 

چشمی دزدگیر

یکی از مهمترین اجزای اعلام سرقت چشمی دزدگیر می باشد. چشمی ها نسبت به حرکت حساس می باشند و هر لحظه فضای تحت پوشش خود را ایکن می کنند در صورت بروز حرکت توسط انسان و یا هر شئی سریعا تشخیص داده و سیگنال به دستگاه اصلی دزدگیر ارسال می کند تا سیستم دزدگیر خانه فعال شود. در انتخاب و خرید چشم دزدگیر دقت بیشتری کنید زیرا بخش تشخیش با این قطعه می باشد.

 

برق اضطراری دزدگیر

برای تامین برق دستگاه اعلام سرقت در زمان قطعی برق از باطری داخلی که بعنوان UPS عمل می کند استفاده می شود. باطری دزدگیر ۱۲ ولت می باشد و معمولا ۴.۵ و یا ۷ آمپر انتخاب می شود،باطری های دزدگیری به صورت خشک و بدون نیاز به بررسی آب باطری می باشند و در دزدگیر های فایروال میتوانند بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت دزدگیر را فعال نگهدارند،
دزدگیر های سیمی و بیسیمی هر دو مدل دارای شارژر باطری اتوماتیک می باشند و نیازی به بررسی وضعیت شارژ باطری وجود ندارد،در مدل های دزدگیر اماکن F9 و F10 وضعیت باطری را میتوانید از طریق اپلیکیشن دزدگیر بررسی نمایید.

 

نصب و سرویس دزدگیر منازل مسکونی

شرکت ما با استفاده نیروی ماهر و باسابقه آماده نصب انواع دزدگیرهای معمولی،تلفن کننده دار و سیم کارت خور را دارد و خدمات پس از فروش دزدگیر و نصب را در سریع ترین زمان ممکن فراهم می کند.
بهتر است دزدگیر نصب شده توسط فروشگاه دزدگیر فایروال به صورت دوره ای توسط کارشناسان بررسی و در صورت خرابی رفع عیب گردد.

 

 

 

 

 

 

انواع دزدگیر های فایروال با قیمت روز دستگاه


دزدگیر اماکن فایروال F9

 

  • دزدگیر فایروال یک دزدگیر سیمکارتی با قابلیت پشتیبانی از سیمکارت و تلفن خط ثابت است ،این دزدگیر یکی از قویترین دزدگیر های تولید شده توسط شرکت فایروال می باشد،

دزدگیر فایروال F9

 

  • این دزدگیر دارای ۸ زون سیمی و ۸ زون بیسیم است که هرکدام از این زون های میتواننند به طور مستقل به حالت های دینگ داند و ۲۴ ساعته ،تاخیری و معمولی تنظیم شوند.

 

  • هر یک از این حالت های زون ها دارای کاربرد خاصی می باشند،به طور مثال زون ۲۴ ساعته جهت اتصال به دتکتور دود تنظیم میشود تا بدون توجه به اینکه دزدگیر فعال است یا غیر فعال همیشه سیستم آماده چک کردن آتش سوزی احتمالی توسط دتکتور دود باشد

 

  • زون دینگ دانگ دزدگیر اماکن : زون دینگ دانگ جهت اتصال به سنسور هایی است که میخواهید با هربار تحریک بلندگوی داخلی دزدگیر مرکزی یک صدای دینگ دانگ بدهد تا متوجه ورود شخصی بشوید،مثلا میتوانید مگنت درب ورودی فروشگاه (فروشگاه های کم تردد) را به حالت دینگ دانگ تعریف کنید تا ورود هر مشتری را مطلع شوید.

 

  • این دزدگیر با بهره گیری از دو ریموت بسیار با کیفیت امکان فعال و غیر فعال کردن آسان دستگاه را در دسترس کاربران قرار میدهد،البته دستگاه قابلیت فعال و غیر فعال شدن از طریق کیپد روی دزدگیر و همچنین از طریق تلفن کننده و نرم افزار اندروید دزدگیر F9 نیز دارد.

.

قیمت دزدگیر فایروال F9 

 

 

 

 

 


دزدگیر سیمکارتی فایروال F10

 

دزدگیر فایروال F10 یکی از بهترین مدل های دزدگیر تولیدی توسط شرکت فایروال می باشد،ویزگی شاخص این مدل امکان نصب سیمکارت و کنترل وسایل برقی از راه دور است

در این دزدگیر با بهره گیری از ۷ رله میتوانید تا ۷ وسیله برقی را از طریق اپلیکیشن فایروال کنترل نمایید

 

دزدگیر فایروال F9

علاوه بر اپلیکیشن اندروید و IOS برای کسانی که از گوشی های ساده استفاده میکنند نیز امکان کنترل با تماس تلفنی با شماره سیمکارت داخل دستگاه فعال شده است.

دیگر ویژگی های دستگاه دزدگیر سیمکارت خور فایروال :

پشتیبانی همزمان با فرکانس های ۳۱۵Mhz و ۴۳۳Mhz

شنود صدای محیط با قابلیت نصب میکروفن خارجی

هشدار برق شهر (قطع، وصل و ضعف با اعلام ولتاژ برق)

۸ زون باسیم و ۸ زون بی سیم با قابلیت پارتیشن بندی

نمایشگر فارسی و سخنگوی فارسی همراه با منوی کاربردی بسیار راحت

مدار شارژ هوشمند باتری جهت افزایش عمر باتری با تشخیص وضعیت باتری

دارای ۲ عدد ریموت ۵ دکمه برد بالا

تنظیم هر زون به ۵ حالت مختلف (نرمال، تأخیری، ۲۴ساعته، دینگ دانگ، مخفی)

اعلام هشدار در زمان های (قطع خط تلفن شهری، قطع فیوز AUX، قطع باتری)

برد یک تکه دو هسته ای بدون هیت سینگ

استفاده از ترانس ۳ سیم، کانکتورهای فونیکس و زون های ایزوله

کنترل ۴ بخش به صورت مستقل و همزمان

کنترل و بررسی دستگاه در زمان تماس از طرف دستگاه هنگام تحریک

کنترل دستگاه از طریق ریموت، صفحه کلید دستگاه، نرم افزار و تماس با خط ثابت و سیم کارت دستگاه

شارژ کردن و چک کردن اعتبار سیم کارت از راه دور و یا از طریق صفحه کلید

۲۰ حافظه ریموت و ۶۴ حافظه سنسور به صورت مستقل با شماره های اختصاصی

کارکرد همزمان با سیم کارت و خط تلفن ثابت

اعلام شماره ریموت هنگام قفل و باز از طریق پیامک

اعلام شماره زون و سنسور تحریک شده از طریق پیامک

نمایش میزان آنتن دهی، وضعیت خط تلفن ثابت، دمای محیط، تاریخ و ساعت بر روی نمایشگر

تنظیم ساعت و تاریخ شمسی به صورت خودکار هنگام راه اندازی دستگاه

تنظیم تعداد زنگ های پاسخگویی دستگاه به تماس ورودی

 

قیمت دزدگیر فایروال مدل F10 

 

اطلاعات بیشتر و خرید این مدل


 

 

آشنایی با منو های دزدگیر فایروال F9

 

 


نویسنده مطلب admin
شروع گفتگو
کارشناس فروش
گفتگوی آنلاین
پشتیبانی فروش فایروال سنتر
کمالی هستم کارشناس فروش فایروال سنتر ،آیا در مورد خرید نیاز به مشاوره دارید (در این بخش سوال فنی پاسخ داده نمیشود)؟