5 سپتامبر 2019
8,524 بازدید
نظر %

نحوه نصب دزدگیر فایروال و سیم بندی دزدگیر اماکن F9 و F10

بسیاری از نصابان و یا کسانی که برای اولین بار میخواهند دزدگیر F9 فایروال و یا دزدگیر F10 فایروال را نصب کنند برای سیم بندی نیاز به نقشه راهنما دارند،از این رو نقشه سیم بندی دزدگیر سیمکارتی فایروال را برای راهنمایی در این مطلب قرار دادیم.

 

سیم کشی چشمی دزدگیر با سه سیم!

در دزدگیر فایروال F10 و F9 جدید از سیستم جدیدتری استفاده شده است تا فقط با استفاده از سه سیم بتوان سنسور های سیمی را به دستگاه مرکزی متصل نمود،و با توجه به کم شدن یک سیم در صورت استفاده از تعداد زیادی سنسور نتیجه نهایی کسر تعداد زیادی سیم از داخل پنل مرکزی دزدگیر خواهد بود.

 

زون های مثبت و زون منفی در دزدگیر برای چیست؟

واقعیت این است که در نصب چشمی ها و سنسور هایی که خروجی ALARM به صورت NC دارند هیچ فرقی نمیکند که از کدام نوع زون استفاده شود،ولی در سنسور هایی که فقط یک خروجی + یا منفی میدهند و ممکن است نیاز به زون + یا منفی داشته باشید،به طور مثال شوک سنسور های مورد استفاده در خودرو ها و یا سنسور الکتراسونیک معمولا یک خروجی منفی میدهند و NC ندارند حتما نیاز به زون – خواهد بود.

 

چه سیمی برای سیمکشی دزدگیر بهتر است؟

جنس و کیفیت سیم استفاده شده در دزدگیر اماکن بسیار مهم می باشد،چرا که در صورتی استفاده از سیم نازک و بی کیفیت میتواند باعث افت ولتاژ و عملکرد چشمی در وضعیت آستانه شود و با کمترین تغییرات ولتاژ آژیر خطا بزند،

بهتر است از سیم های ۰٫۶ فویل دار و دارای خلوص مس مطلوب استفاده شود.


نویسنده مطلب admin
شروع گفتگو
کارشناس فروش
گفتگوی آنلاین
پشتیبانی فروش فایروال سنتر
کمالی هستم کارشناس فروش فایروال سنتر ،آیا در مورد خرید نیاز به مشاوره دارید (در این بخش سوال فنی پاسخ داده نمیشود)؟