29 سپتامبر 2019
869 بازدید
نظر %

دوربین مداربسته یا دزدگیر

شاید این مسئله برای شما نیز پیش آمده باشد که برای منزل و یا محل کار خود دوربین مداربسته و یا دزدگیر نصب کنید و ندانید که کدام مناسب تر می باشد. در این بخش به طور کامل نقش دزدگیر و دوربین را در حفاظت از مال شما را تشریح می کنیم.

به راستی

دوربین مداربسته یا دزدگیر

دوربین مداربسته یا دزدگیر

 

حفاظت بهتر است یا  نظارت؟؟؟

منظور از حفاظت داشتن ملزوماتی است که دارید و حفظ نگهداری از آن در برابر سرقت می باشد و هدف از نظارت زیر نظر داشتن زنده و یا از قبل ضبط شده می باشد.

 

دزدگیر حفاظتی

اگر شما دارای انبار، خانه، مغازه، کارگاه و … دارید و هنگامی که آن مکان را ترک می کنید و میخواهید با اطمینان اموالتان در برابر سرقت حفظ شد بهترین گزینه دزدگیر می باشد. پس از نصب دزدگیر در محل مورد نظر هنگام ترک و خارج شدن از ساختمان دزدگیر را فعال می کنید و این دزدگیر نقش حفاظتی خواهد داشت و اگر شخصی وارد ساختمان شود بلافاصله دزدگیر فعال شده و علاوه بر آژیر کشیدن با شماره هایی که در حافظه آن ذخیره شده است تماس می گیرد در این صورت بلافاصله شما و افراد نزدیک به محل آژیر دزدگیر متوجه شده و مال شما حفظ خواهد شد.

 

دزدگیر صنعتی، خانگی و تجاری

کار و هدف دزدگیرها یکی می باشد اما با توجه به نحوه کاربرد و محیط درنظر گرفته شده نوع دزدگیرها متفاوت می باشد برای مثال اگر قصد دارید برای محیط صنعتی و یا کارگاهی دزدگیر نصب کنید باید در انتخاب سنسورها دقت کنید و سنسورهای دزدگیر مطابق با محیط صنعتی در نظر گرفته شده باشد. اما این موضوع در خانه و مغازه های تجاری کمی متفاوت تر می باشد و سیستم دزدگیر انتخابی با دزدگیر صنعتی کمی تفاوت خواهد داشت.
معمولا برای محیط های صنعتی و محوطه باز مثل حیاط از چشم دزدگیر وزنی استفاده می شود تا حرکت حیوانات در مقابل چشمی دزدگیر موجب تحریک آن نشود.
دوربین دید در شب در محیط های صنعتی اصولا بای دارای قدرت IR بیشتری نسبت به دوربین دید درشب استفاده شده در منزل باشد تا کارایی بهتری را داشته باشد

 

دوربین نظارتی

همانطور که توضیح داده شد از دوربین بعنوان سیستم نظارتی استفاده می شود. با دوربین مداربسته فرد و یا محیط خاصی توسط اپراتور و یا ضبط در حافظه مورد نظارت قرار می گیرد. در برخی مواقع از دوربین مدار بسته بعنوان راهنمای افراد نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
برای مثال شما یک فروشگاه بزرگ تجاری را در نظر بگیرید برای حفاظت و کنترل کارمندان چه باید کرد؟؟؟ یکی از کم هزینه ترین و با دقت ترین ابزارها دوربین مداربسته می باشد زیرا این سیستم خطا نمی کند و تمام لحظه ها را ضبط می کند. با نصب دوربین در نقاط مختلف فروشگاه تصاویر بخش های مختلف را به اتاق مرکزی انتقال داده و با مانیتور اپراتور تمام بخش ها را نظارت می کند.

 

انتقال تصویر دوربین مداربسته

در مواقعی نیاز است تا تصویر و فیلم محل کار، انبار و … را در زمانی که آن بخش را ترک می کنید را مشاهده و نظارت کنید. یکی از بهترین گزینه برای نظارت از راه دور توسط دوربین مداربسته سیستم انتقال تصویر می باشد. با استفاده از سیستم انتقال تصویر براحتی می توانید فیلم دوربین ها را به صورت زنده و یا ضبط شده برروی گوشی موبایل و یا مانیتور مشاهده کنید.

 

بهترین دزدگیر صنعتی و تجاری

پیشنهاد ما برای سیستم حفاظتی استفاده از دزدگیر اماکن و لوازم جانبی فایروال می باشد. شرکت فایروال از تولید کنندگان سیستم های حفاظتی در ایران می باشد که طبق استانداردهای جهانی و با بالاترین سطح کیفی تولیدات خود را عرضه می کند.
دزدگیرهای فایروال به دسته های مختلف تقسیم می شود نا براحتی بتوان برای هریک از هدف ها مورد نصب قرار گیرد. تجهیزات حفاظتی فایروال شامل پنل دزدگیر، چشم دزدگیر، سنسور ضربه ای، مگنت، ریموت، اسپیکر، تلفن کننده و … می شود که تمامی محصولات دارای ۳۶ ماه گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش دارد.
برای انتخاب دزدگیر مناسب با ما در تماس باشید


نویسنده مطلب admin