4 سپتامبر 2019
652 بازدید
نظر %

بسیاری از کاربرانی که قصد خرید دزدگیر اماکن را دارند در بین تعداد زیادی از دزدگیر ها سردرگم شده و نمیدانند کدام مدل را انتخاب کنند و این سوال برایشان پیش آمده که دزدگیر چی بخرم؟
در این مقاله سعی بر این داریم که راهنمایی کنیم تا چطور دزدگیر اماکن مناسب محل خود را انتخاب نمایید

ابتدا باید انتخاب نمایید که آیا دزدگیر با تلفن کننده میخواهید یا دزدگیر بدون تلفن کننده،پس از انتخاب این گزینه در بین تلفن کننده دار ها باید بین دزدگیر با تلفن کننده سیمکارتی و دزدگیر با تلفن کننده خط ثابت انتخاب نمایید.

پس از اینکه مشخص شد کدام نوع تلفن کننده مناسب محل مورد نظر شماست به تعداد زون های و قابلیت های جانبی دزدگیر توجه نمایید
به طور مثال بعضی دزدگیر های سیمکارتی امکان اطلاع رسانی در مورد قطع برق را دارند و برخی این امکان را ندارند

تعداد زون های دستگاه دزدگیر نیز برای محل هایی که سنسور های زیادی استفاده کرده است مهم است،به یاد داشته باشید که شما میتوانید بدون در نظر گرفتن زون تعداد بی نهایت چشمی و سنسور را بر روی دزدگیر نصب نمایید ولی در آینده در صورت نیاز به ایرادیابی اگر چشمی های زیادی روی دستگاه کم زون نصب شده باشد کار کمی سخت خواهد شد.،بهتر است هر چشمی بر روی یک زون نصب شود تا به راحتی در صورت بروز خطا و یا آلارم بتوان تشخیص داد که کدام سنسور خطا داده است.

دزدگیر برند فایروال مدل های سیمکارتی با پشتیبانی از اپلیکیشن اندروید و IOS  و نرم افزار حرفه ای این امکان را فراهم کرده اند که آلارم تمامی ۶۴ سنسور وایرلس به طور مجزا به کاربر SMS شود.

در مورد دزدگیر های چینی پک شده موجود در بازار به هیچ وجه پیشنهاد به خرید نمیشوند چرا که معمولا خدمات و پشتیبانی فنی مناسبی ندارند همچنین به دلیل ساختار طراحی مناسب سنسور های سیمی نیستند .

 


نویسنده مطلب admin