4 دسامبر 2019
774 بازدید
نظر %

دزدگیر هوشمند فایروال

یکی از تجهیزاتی که امروزه در اماکن و منازل مسکونی بسیار اهمیت دارد دزدگیر می باشد.
دزدگیر اماکن مدل های مختلفی دارد و هنگام خرید با انواع مدل های دردگیر مواجه خواهید شد.
از نکات مهمی که در انتخاب دزدگیر مهم می باشد کارکرد دقیق، عدم داستن خطا و ساده بودن کارکردن آن در عین امکانات بالا می باشد.

همانطور که بیان شد امکانات بالا از ویژگی های مهم برای انتخاب خرید دزدگیر اماکن می باشد.
در این بخش قصد داریم دزدگیر هوشمند فایروال مدل F10 را به شما معرفی کنیم. دزدگیر Firewall F10 از تولیدات به روز و کنترل از راه دور توسط نرم افزاری می باشد.

 

فایروال f10

نمایشگر دزدگیر فایروال مدل F10
وجود نمایشگر در پنل دزدگیر فایروال F10 کمک زیادی به نصاب جهت نصب و راه اندازی اولیه دستگاه می کند و همچنین می توان از وضعیت دزدگیر مطلع شد.

 

پخش پیام دزدگیر
هنگاه نصب تمام سنسورها در یک محل نصب نمیشود و ممکن است در بخش های مختلف از یک مجموعه نصب شود و هنگامی که اتفاقی پیش آید سنسور تشخیص داده و دزدگیر شروع به پخش آژیر می کند
از این رو اهمیت اینکه کدام یک از سنسورهای دزدگیر فعال شده بسیار مهم می باشد بنابراین طراحی دزدگیر فایروال مدل F10 به گونه ای است ۱۷ نوع پیام مختلف را برای هریک از زون ها میتوان ضبط کرد تا با فعال شدن دزدگیر پیام مرتبط با همان زون پخش گردد.

 

میکروفن دزدگیر فایروال
هنگامی که دزدگیر فعال می شود شما میتوانید صدای محیط را توسط تلفن گوش دهید و از وضعیت محل مورد نظر آگاه شوید. این کار با اتصال یک عدد میکروفن به پنل دزدگیر فایروال F10 انجام می شود.

 

اعلام هشدار برق دزدگیر هوشمند F10
هنگامی که برق شهری متصل به پنل دزدگیر F10 قطع شود و مجدد وصل شود
در هر دو حالت دزدگیر وضعیت برق را از طریق نرم افزار و یا پیامک اطلاع می دهد و همچنین در صورتی که در تامین انرژی از طریق برق شهر و یا باطری ضعف وجود داشته باشد به صورت هوشمند به مخاطب اطلاع داده می شود.

 

مدار شارژ هوشمند باتری
همانطور که مطلع هستید باتری داخلی در پنل دزدگیر نقش UPS را دارد و در صورت قطعی برق هشهری راه اندازی دزدگیر را بر عهده دارد پس در نتیجه باطری دزدگیر از اجزای اصلی و ضروری دزدگیر محسوب می شود.
در صورتی که شارژ و دشارژ باتری به درستی انجام نشود موجب صدمه دیدن آن می شود از این رو شرکت فایروال برای افزایش طول عمر باطری های دزدگیر اقدام به نصب برد هوشمند شارژ باطری برروی پنل دزدگیر F10 نموده است.

 

زون بندی دزدگیر

در مراکزی که تعداد سنسورها زیاد است زون بندی اهمیت والایی پیدا می کند بنابر این در مدل دزدگیر F10 از ۸ عدد زون بندی سیم دار و ۸ زون بیسیم استفاده شده است. و هریک از این زون های خروجی دزدگیر قابلیت پارتیشن بندی دارد.

کنترل ۴ بخش به صورت مستقل و همزمان

کنترل هزینه در طراحی دزدگیر هوشمند F10 بسیار حائز اهمیت بوده است و سعی شده است تا کمترین هزینه را برای مشتری داشته باشد.
این دزدگیر طوری طراحی شده است تا امکان نصب یک پنل برای چند واحد وجود داشته باشد و همزمان در حالی که سنسورهای یک واحد فعال است واحد دوم را غیرفعال کرد.

برای هر بخش دستگاه میتوانید یک ریموت فابریک فایروال ست نموده و کنترل را به صورت مستقل انجام  دهید.

 

کنترل دستگاه دزدگیر از راه دور
استفاده از ریموت کنترل برای فعال و غیر فعال کردن دزدگیر یک روش رایج در اغلب دزدگیرها می باشد
اما وجه تمایز دردگیر فایروال مدل F10 با سایر دزدگیرهای موجود امکان کنترل و برنامه ریزی توسط خط تلفن و نرم افزار قابل نصب برروی گوشی موبایل می باشد تا در هر زمان و مکانی بتوان کنترل دزدگیر را با دقت بسیار بالا انجام داد.

شارژ از راه دور تلفن کننده دزدگیر سیمکارتی
دزدگیر هوشمند F10 قابلیت پشتیبانی از خط تلفن ثابت و سیم کارت را دارد و یکی از مشکلاتی که در سیم کارت وجود دارد احتمال تمام شدن اعتبار سیم کارت می باشد
از این رو در طراحی به گونه ای عمل شده تا از راه دور براختی بتوان سیم کارت دزدگیر را شارژ کرد و مشتری استرس اتمام شارژ سیم کارت تلفن کننده دزدگیر را نداشته باشد.

 

اعلام شماره ریموت فعال سازی دزدگیر
استفاده چند نفر از ریموت های مختلف همواره در دزگیرها مطرح بوده و هست از این جهت در مدل دزدگیر FIREWALL F10 یک برنامه خاص پیاده شده است تا بتوان ریموتی که دزدگیر را فعال و یا غیرفعال کرده است را شناسایی کرد و این پیام از طریق نرم افزار و یا پیامک به مخاطبان ارسال می شود ( تعداد و نوع مخاطبان قابل تعریف برای دزدگیر می باشد ) .

 

حافظه تلفن کننده دزدگیر F10
آی سی مورد استفاده برای ذخیره اطلاعات تلفن کننده دزدگیر F10 قابلیت ذخیره تا ۲۲ حافظه می باشد که این حافظه ها شامل ۱۰ خط برای ارسال پیامک و ۱۰ خط جهت تماس و پخش اعلان می باشد و برای افزایش امنیت بیشتر نیز ۲ حافظه مخفی در نظر گرفته شده است.

 

ارسال گزارش از طریق نرم افزار تلگرام
از دیگر خلاقیت های استفاده شده در دزدگیر هوشمند فایروال مدل F10 ارسال گزارش های عملکرد دزدگیر و هشدارها در نرم افزار تلگرام می باشد.
برای عملکرد این بخش داخل تلگرام گروه و یا کانال ایجاد کنید سپس اعضا را به آن اضافه کنید و با تنظیمات انجام شده برروی دزدگیر تمامی اطلاعات مربوط به گزارشات و هشدارها به کانال و یا گروه ارسال می شود.

 

پشتیبانی از چشم بیسیم و سیمی و سنسور های وایرس فایروال ۳۱۵ مگاهرتز

این دزدگیر با بهره گیری از ماژول حرفه ای ۳۱۵ مگاهرتز امکان پشتیبانی از تمامی سنسور های بیسیم وسیمی فایروال را دارا می باشد.

 

گارانتی طلایی ۶۰ ماه فایروال

گارانتی دزدگیر فایروال
همانند سایر محصولات تولیدی فایروال، پنل دزدگیر F10 نیز دارای ۶۰ ماه گارانتی طلایی می باشد تا مشتری با اطمینان خاطر این محصول را انتخاب و خریداری کند.

این محصول را با گارانتی اصلی از ما بخواهید


نویسنده مطلب admin

شروع گفتگو
کارشناس فروش
گفتگوی آنلاین
سلام،سوالی در مورد دزدگیر ساختمان و اماکن دارید؟